when youre a good girl

A scrub is a guy that thinks he's fly
And is also known as a buster
Always talkin' about what he wants
And just sits on his broke ass
So (no)

I don't want your number (no)
I don't want to give you mine and (no)
I don't want to meet you nowhere (no)
I don't want none of your time and (no)

I don't want no scrub
A scrub is a guy that can't get no love from me
Hanging out the passenger side
Of his best friend's ride
Trying to holler at me
I don't want no scrub
A scrub is a guy that can't get no love from me
Hanging out the passenger side
Of his best friend's ride
Trying to holler at me

Sjukt trött, hemma från sklan idag.
Pappa lär bli sur för att jag bara stannar hemma, men mår illa och har ont i magen! Inte bra inför Sundsvall ;/
Men förhoppningsvis så mår jag bra då.
Nu ska jag sätta mig och kika runt sen lägga mig i sängen under täcket och se på en film!
(måste ursäkta min fail på vår&höst fronten! HAHA, jag äger.)
Säg lite bra filmer! :-D

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Godmorgon!

Allt bra med dig idag? ^^

2009-09-30 @ 11:20:42
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Pedro

jag har tagit två videosar från hennes blogg bara ?

2009-09-30 @ 16:50:22
URL: http://toxyphobia.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Grattis du är en av 8 finalister i min veckans blogg ;)

Nu är det bara att ragga röster, och sen vinna :P aight!?

kör hårt och lycka till! <3

2009-09-30 @ 18:02:44
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0