SPIP

Love
Hundarna i bodbyn igår, och det där är inte alla! :D
Det är Cavalirer och Spetzar, vi har ju cavvisar men jag ska bryta mig ut och skaffa en spetz! :D
SPIP
Min älskling, eller ska jag säga min blivande!
SPIP
Snyggingen! <3

Det var lite bilder från igår när jag var i bodbyn hos uppfödaren! Det är därifrån vi köpt alla våra hundar!
Var super mysigt att träffa Spip igen, bara att satsa på att få igenom det hos pappa nu...
Var super trevligt igår men nyktert jah!
Jag är duktigast!

Har inte hänt så mycket idag har varit på lite affärer med Mamma och Janne fick ett superfint halsband av mamma! <3
Ikväll blir det att vara med Emil och allt är fixat! ;-]
AWSOMENESSSSSSSSS!

Men nu ska jag fortsätta vara social med folk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0