patetiska avundsjuka fjortisar!

Anonym om sleep:
haha, så jävla äckligt kär du är..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH om sleep:
haha, asså hur pallar du vara kär i din bästa vän? jag ser vad du vill ha ut ur honom, men jag tror helt ärligt inte att han vill ha dig, sry ;)
----------------------------------------------

Okey, jag ska börja och förklara vad jag tycker om dom här kommentarerna nu, lungt och fint utan att flippa! Såhär äre, att jag och Emil är jävligt bra kompisar, på samma sätt som att jag är jävligt bra kompis med t.ex Emelie. Och med andra ord så behöver jag inte vara kär i han!
Och det är jag verkligen inte!!! Emil är en av mina bästa kompisar som jag litar på tusen till!

Ni små fjortisar som nu påstår detta kan ju ta och posta en kommentar när ni är beredda att stå för den! Med andra ord, som ni kanske förstår! Är att, SKRIV ERA NAMN IST FÖR ATT VARA ANONYM!
Så kan vi ju ta saken på nått annat sätt, för jag och Emil är endast kompisar! Jävligt bra kompisar! Och jag är beredd på att jag ska måsta försvara det eftersom att det är så sjukt många som gillar Emil så kanske ni ser mig som ett hot för att jag är så bra kompis med han?
Eller kanske bara för att han faktiskt vill snacka med mig och inte er!

Så, con'gratZZ era tröga fittor:) !

Kommentarer
Postat av: robert

[email protected] nu är jag inte anonym (A). :D

2009-09-04 @ 18:36:06
Postat av: Robert

fast det var inte jag som skrev det där om "kär" grejjen :D

2009-09-04 @ 18:37:39
Postat av: LINN

puss robert!:)

2009-09-04 @ 20:19:55
URL: http://greenlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0