Old times

bastun

^det blev fel med bakrundsfärgen...
Snackade nyss med R på telen vilket fick mig att minnas... :
Saknar verkligen tiderna! Det var underbart! Tack alla!

Är hemma från skolan idag, har ont i halsen och känner mig inte riktigt fräsh!
Som jag trodde igår!...
Känns sämst, vill vara med alla men antar att det är bättre att vara hemma och bli frisk!
Får se hur länge jag blir hemma!

Klev upp vid 7 och var uppe etyt tag och gick runt och skulle se om halsontet skulle försvinna, gjorde inte det så jag gick upp la mig och ringde pappa sa åt honom att sjukanmäla mig sen somna jag om!
Skönt som fan, sen lite senare bara vid 9 så ringde någon dolt och snackade på typ irakiska eller något och skrek som fan, jag bah lyssnade sen jag bah Tror att du har ringt fel osså vart det tyst i 5sec sen börja den skrika ännu mer då la jag på :O
Sen ringde Emil kl 12 och undra vart jag var och väckte mig, passade bra! Tack Emil.. Kan ju inte sova bort hela dagen!
Har gjort lite värdelösa saker nu men nu så sitter jag här!
puss, bloggar senare!♥

Kommentarer
Postat av: hej

HEHEHEHEHEHEHE SIMON=SÖT ROFLMAO xD

2009-09-08 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0