My darling take me to the top

Regn


Sitter här med mitt regninga fönster och tittar ut och hoppas på att pappa ska komma snart!
Har varit en helt vanlig dryg fag i skolan idag också! Hatar skolan verkligen. Men antar att man måste ''komma över det, allt blir bättre''. Har ingen lust känns meningslöst. Vill bara skita i skolan och leva livet, vfn det är ju omöjligt i dagens samhälle. hate it!
Har iaf Spip här hos mig nu! Är super härligt, får världens lende på läpparna när jag tittar på henne när hon ligger på golvet i mitt rum när hon ser på mig när hon vill busa eller gosa kommer till mig när något är jobbigt, det känns så jävla bra! Å jag vet att jag kan lita på henne, som hon litar på mig. Hon kommer aldrig svika mig.
Hunden mäniskans bästa vän!
Ikväll så ska jag vara barnvakt till mina kusiner och imorgon ska jag köpa nya skor. Och nu ska jag gå ner ;)
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Söt du är, Tack! :)

Skönt att det är bra med dig, med mig är det prima. Hänt något kul idag?

2009-09-22 @ 21:03:15
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0