Just like a circus



Nu sitter jag här igen! =') Spip ligger på sängen och vilar efter att gått hem till pappa från mamma där jag hämtade henne av Ann-Charlotte! Detta kommer verkligen bli en super helg! Hoppas verkligen att jag får ta henne nu alltså!! Liston och Spip går väl ihop sådär än så länge! Tror att det kommer gå över! Spip skrämmer iväg honom när han kommer och biter mot honom men han tar det som en lek och studsar runt så det är inte så alvarligt!
Blir en massa kort på henne nu kan jag lova!

Ikväll ska jag vara med Arghavan JamZam och hans kompis Tord(?)! Blir nog awsome, men pallar nog inte kameran då, har ju regnat så ja! Det blir nog lite drygt. Väntar bara på maten sen blir det att satsa att ta mig iväg så Jam sliipp vänta så jävla mkt! Men seg familj är seg familj!

Kommentarer
Postat av: adam lagerström

känner samma, som att de kommer bli en grym helg



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-18 @ 18:50:26
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: maya

blir helt avis, spip är jätte söt :D haha :)

2009-09-19 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0