Hårinpackning!

EmilStekerCHOKLAD
Lite repris bilder!
Imorgon så blir det skola så jag borde nog sova nu! Men allt är Jamizz fel! :] Fast han tyckte att jag borde sova nyss. Måste iaf skriva att imorgon tänker jag tvinga min pappa att köra mig till nån frisör som ska få klippa av mitt hår. Sen ska han köpa hårinpackning till mig. Det är han skyldig mig när dom inte kan se till att ha nått jävla balsam i huset. Är upprörd!
Mitt hår är helt jävla förstört och jag orkar inte med det någe mer, men jag kommer döda dom om dom klipper det kortare än till min axlar. Ska tvinga pappa att köpa Silica också! Får jag inte det ska jag bli en häxa.
På fredag så ska jag ju ta hem Spip och när jag hämtat hon ska jag nog fara till stan och träffa Jam och följa med han och nån av hans kompisar till Draggen och se på när dom ska köra lite PK och ta lite kort! Blir kul!
Men ska snacka klart med Jam sen sova och hoppas på en bra frisk dag på skolan och få höra allt roligt Emil kommer ha och säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0