G A Y L O V E

Matte å Coffe

Vart faktiskt kul igår(:
Bara soft när Coffe å Matte kom! Vi typ såg på The Grudge, stackars mig! kunde ju fan inte sova sen! :]

påtal om typ bilden, så sov dom i samma säng och myste en massa:]
TRRRRRO MIG!
btw, coffe säger att jag är körd för att jag lägger ut den, men den var så söt så jag MÅSTE! :]

Typ nu på morgonen for vi till stan jag Coffe Matte Piraten och softade gick runt lite sen skulle vindelboysen lifta hem så dom drog och jag gick till frasses suttit där tills typ då jag tog bussen hem och nu sitter jag här!;o
Får se om det blir att fara och vara med Olle ikv! Eller Emelie?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan så het coffe är!! RAWWW(L)

2009-09-06 @ 21:37:54
Postat av: Anonym

ofta du känner matte? ;o

2009-09-07 @ 15:13:03
Postat av: baggen

så du for inte på stan med mej? :O

2009-09-07 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0