faller du fallar jag faller likadant

my light in the dark!♥
Kom nyss hem efter att varit ute hela dagen med Emelie! Har varit riktigt super härligt att vara med hon igen. Pratat om allt och inget. En riktig kompis, som man vet att man kan lita på! Finns det något bättre?
Hittade ett par nya skor också! Är sjukt glad för det! Ska lägga in bilder på dem sen. De var på rea typ från 500 till 349 eller nått i den stilen jag bah jaha det var ju bra! Sen när jag skulle betala så insåg vi att det var halva reapriset! AWSOME. Så de kostade bara 179 eller nått i den stilen! Riktigt bra! Och dom är sköna som tusan! Köpte nå stora hårspännen också, så nu kan jag äntligen sätta upp håret! For runt med Emelie på moppen och jagade Olle sen ;]
Den lummern! HAHA! Bergem SUGER... Bara så alla vet!
Dom bodde på bärvägar hela högen! WEIIIIRD!
Slutade på badhuset där vi satt ett tag tills dom kom ut ur omklädningsrummet och hoppa i det ''blå''! Hah, bara Martin som är en ''riktig karl'' och vågar prata! Hah! Olle är en fegis :]
pussar ska ut med Spip♥ och möta mamma kl 9 och gå ut och prata blir nog skönt!
Älskar min mamma, hon förstår mig alltid! Iaf nästan alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0