ett tu tre på marken

... foten i huvet gud vad vet vad som hänt om hunden varit bunden!
Hela världen är så underbar på bussen in till stan!.

Har blivit helt hundberoende, och jag är är rädd att det ska påverka bloggen! Men jag vet inte om ni som läser ni som bestämmer tycker att det är en dålig eller bra sak att jag skriver mkt om hund? För det kommer väl återigen bli en del av mig! Men jag har tänkt göra en ''extrablogg'' utifrån den här så att man skriver in adressen www.greenlinn.blogg.se/spip ska adressen bli men jag har inte gjort den än så. Men det kommer!
Har inte hunnit göra så mkt idag dock. Klev upp kl 9 men vknade vid 8 men låg bara och gosade med min trogne Spip. Vi har vekligen fått upp kontakten! Ska nog träna lite idag och fara ut och cykla en sväng med henne, ta lite kort fast att det är har regnat ganska nyss? Men det börjar bli ljusare så.
Idag så fyller Yvonne år också, min låtsas mamma! Grattis till hon! =')
Spip ligger och sover under min säng och vill inte äta just nu.. Tror att jag ska gå ner och dusha håret och göra mig klar sen fara ut med hon! Hon behöver det nog!
Bilder senare alltså! ♥

Kommentarer
Postat av: adam lagerström

varför så tidigt på helg ?



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-19 @ 11:07:07
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Godmorgon!

Vad händer på en sånhär solig och fin Lördag? :)

2009-09-19 @ 11:08:15
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0