Computer!


Älskar verkligen min dator just nu!♥

Okey, nu har jag faktiskt tid att skriva. Har varit på skolan idag gick väl sådär... Bråk med lärarna, specielt Carina en riktig häxa. Tror att jag ska göra en hatblogg mot dom på ersäng eller något?
For på stan efter skolan,. var lite tumult eftersom Alex kom och sa till Armand på skarpen!
- Inte slå tjejer!
Lyssna och lär fokz.
For till stan med Haddis Piraten och Paow var med dom och träffade BP sen gick vi till frasses käkade och softade ett tag, sen ringde Emil så kom han å Isac sen for vi och var med typ Ko Hanna och Rebb. Bara soft!
Var på yeez typ resten av kvällen... Men nu är jag hemma och Matilda vill se Let the right one in! Så blir väl det :(
Orkar egentligen inte! Vill snacka med polarna men men...
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0