100 inläggsjubileum!

Jaha, fort har tiden gått!
Å nu har jag skrapat ihop till 100 inlägg, fler ska det bli 1500 inlägg mer mer mer än så också! Jag är förevigt bloggvärldens!
Jag tänker aldrig bli en riktig fjortisjävel som låtsas vara något jag inte är i bloggen! Jag är väl inte helt som jag är i bloggen och skriver men det är inte medvetet iaf!..
Jag kan fånga mitt ansikte på kort och inte min fitta ;)

Kvällen har varit riktigt härlig, dogs oh dogs! Har fastnat igen och det är för att stanna! Om allt blir som tänkt:/..
Och Spip går igenom på Yvonnes krav.. Men pappa tyckte hon var trevlig, vilket är ett ruggit bra betyg av en så hundkräsen människa!
Jag är SÅLD.
Får jag inte ha denna hund för dem, så vet jag inte hur jag ska kunna bo där. Jag har sånna planer!!!
Är så glad justnu för att jag verkligen hittat min drömhund!
Men kommer aldrig orka skolan när jag vet att jag har min lilladiamant hemma! :]

Iaf, nu har jag min kamera igen! <3
Den ska med på skolan imorgon! Får se om jag ska till Bodbyn till Spip (dreamdog) eller om jag ska till stan och softa! ...
Får se ska snacka med coffe osså :)

pussar, lägger in bilder från kvällen senare! <3

suck on this lillahoran!;*

Kommentarer
Postat av: EMIL!

Jag tänker aldrig bli en riktig fjortisjävel som låtsas vara något jag inte är i bloggen! Jag är väl inte helt som jag är i bloggen och skriver men det är inte medvetet iaf!..

Jag kan fånga mitt ansikte på kort och inte min fitta ;)



HAHAHA TACK! nu kommer jag skratta mig till sömns! :D HAHAHAHAHAHAH!!

2009-09-10 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0