This energy

Morsning korsning! Upp och hoppa! ...
Pigg och glad nu, sjukt härligt brukar vara väldigt trögt att kliva upp den här tiden men jag gick och la mig vid tio. Var lite svårt att somna så jag somnade väl inte före elva. Men det var bra iaf! Slutar efter lunch på skolan idag och vi har typ två lektioner på morgonen och jag har troligast en tandläkar tid nio och vi börjar halv nio. Så det blir nog ingen skola för mig idag! Ska träffa mamma efter det där för hon skulle också på lassa runt den tiden! "Dejta" på stan kanske? Får ju barnbidraget idag också! Awsomeness!
Nu ska jag gå och släppa ut hunden och göra mig klar!
Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra idag? :)

2009-10-20 @ 13:59:34
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0