Ofixat

Idag har det verkligen inte hänt något. Inte på dagen iaf, ska man se det med en lite twist på livet så har det hänt något på kvällen.
Emil skrev på msn: RING MIG NU!

*riiiiiing riiiiiing*

E: Hej
L: TJAAAA
E: DITT J*VLA TH*I L*DER VARFÖR SVARAR DU INTE I TELEFONEN NÅN GÅNG?
L: Mobilen var uppe!
*en massa skitsnack*
E: Nu kommer jag till östra!
L: Men jag måste ju duscha!
E: Hejdå nu kommer jag!
*KLICK*


Ungefär 10 min senare ringer han och säger att han och Jona kommer till mig nu. Jag hade inte ens hoppat i duschen, han sa bara gör det på 5 sek nu kommer vi. Emil är inte rolig.
Sagt och gjort sen var dom här jag hade nyss klätt på mig, hann inte sminka mig eller fixa håret, vi for till och med på stan, jag har varit duktig. Stan utan smink och fixat hår. Bra för självkänslan?
Sen for jag hem och har bara suttit vid datan eller gjort nått annat fettigt.
Nu sitter jag med Matilda i köket och har varsin dator som vi sitter och klickar på.
Blir att gå ner till hennes rum och se på Corpse Bride nu. Sen sova i hennes säng, vet att ni är avundsjuka.

Corpse Bride

Matildas blogg! <KLICKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0