NEDERLAG

3D glasögon = HOTSHOT

Ska gå och lägga mig snart, vart inte att bara sitta hemma ikv utan det blev att fara till Forslunda på cavalier träningen, jag passade väl inte direkt in med Spip! Men hon är den bästa iaf.

Gick riktigt bra tkr jag!

Känns sjukt jävla tungt att gå till skolan, var sjukt peppad på att få jobba hemma den här veckan och liksom slippa alla jävla tidspress. Men nejdå, nu när jag snacka med pappa så var man ju typ tvungen att ha ett möte före. Inget jag orkar med. Så nu måste jag gå dit imorgon och kliva upp duscha blablabla och ta mig dit.. GÅ, hela den förbannade vägen.. Men har fixat musik nu till mp3N så kommer nog gå bättre än jag tror.

Kom precis på att tänka på nog en av de stora anlednignarna till varför jag inte fixar skolan,

1: Det är sjukt mkt tidspress.

2: För mycket arbete och pressure för min hjärna.

3: DÅLIGA LÄRARE.

4: Är typ deprimerad.

5: Bråkigt vart jag än rör mig.

6: weirda kompisar.

7: konstiga arbeten

typ lite av det, sen att jag kämpar som en dåre för att få något att hända så jag inte ska falla men jag får inte det. Därför jag är deprimerad fan! Sjukt tungt..

Nederlag och motgångar!

- Jag älskar mitt liv... hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0