Inte rolig

Tjena bloggen!
Jag känner att jag är riktigt super tråkig idag. Mamma ville att jag skulle gå en lång sväng med hundarna idag. Men vädret har varit korv och jag orkar verkligen inte.
Fast jag kanske borde med tanke på att hundarna vill röra sig.
Men jag ska iaf ut en längre sväng med Spip ikv och träna henne en massa.
Det får duga, mamma får ta hand om sina. Ska ju tillbaka till pappa idag. Ska bli superskönt!
Vet inte riktigt varför men det är skönare där på nått sätt! Slappare?
Jag älskar det iaf.

Förlåt att jag inte kunde komma gumman.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja snö är bäst.. Va gör du då?

2009-10-18 @ 19:38:17
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jess

haha myyys bilden :]

saknade dig där juh!

2009-10-19 @ 10:44:38
URL: http://jessicasandstrom.blogg.se/
Postat av: josefinen

DU, LINN ÄLSKLING

DET DÄR VAR INTE OKEJ ALLS!!!!

dock saknade jag dig jete myket

2009-10-25 @ 19:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0