cut/emo

Tjena förbannade blogg sate.
Ska skriva av mig nu så vill ni inte veta/inte bryr er så sluta och läs direkt. För ni kommer inte få nån jävla njutning av läsningen.
Såhär ligger det till, mitt liv suger.
Och skolan är bajs allt är bajs enligt mig. Tror inte att nån ser hur jag mår när jag skrattar och ler på det där verkligen verklighetstrogna sättet som jag kan. Men så är det allt suger. Känns som om det inte finns någon utväg med allt som är jobbigt heller! Får ingen hjälp när jag ber om det, allt jag säger ska gås igenom på det rätta sättet av typ pappa som predikar om samma saker hela tiden. Har hört allt så många gånger att jag fan kan det utan till, men en sak som är lite kul sen den där jävla morgonen då jag låg och grät och inte kunde förmå min kropp att kliva upp pratar han med mig på ett helt annant sätt. Sen alla gånger jag har haft gråten i ögonen och klumpen i halsen när vi pratar om sakerna när jag visar att jag som aldrig brukar göra det verkligen dras itu i frågerna. ingen tycks förstå och tror fan inte att nån gör det.
Är jag deprimerad?
Hur ska jag få svar på det, vad menas egentligen?
Har jag gått in i väggen?
Vem kan intyga det?
och inte bara säga att jag är skol less men mår bra?
och är så jävla smart!
Den vanliga gamla visan; du är så smart linn!
fuckoff, jag är en idiot jag vill inte höra samma ord 500 ggr om dagen när jag pratar med någon om det. Jag vill INTE veta. Jag har slutat bry mig, på vilket sätt hjälper det att jag är så smart när jag inte klarar av att använda smartheten då?
För jag är väl dum.
Jag orkar inte bry mig vill bara ta bort min apb min bdb min blogg får finnas kvar och msn'n men bort med allt så de som inte pallar bry sig utan sånna jävla sidor kan dra åt helvete.
Men jag är rädd för sanningen. Om hur många som ska lämna mig, vad är jag, Linn utan mina kompisar som jag kännt hela mitt liv typ. Gängkulturen, ända sen konsum tiden! Vad hände med skiten?
Allt blev skit! WOHO!
Nu sitter jag här tvivlar på livet fattar verkligen inte vad som är meningen med all jävla skit. Skola imorgon, det tror jag fan inte. Bättre att ligga hemma och ruttna än att gå till skolan bli svikt av allt man har.
Jag orkar inte skuten mer...
Men neh, jag tänker inte ta livet av mig.
Jag ska bara skita i allt och dra på med min egen stil.
Konvertera till I dont give a fuck med Ismen.
Livet är orättvist behandlar ingen rätt och jag ramlade verkligen ner i det svartahålet.
Fan vad segt att läsa all den här emo skiten. Men jag varnade er.
Nu har jag fått skriva av mig.
Tror att jag ska försvinna ett tag.
Mobilen av imorgon kan jag säga.
fuck allt ska ligga i min säng gå ut med hunden sen ligga i min säng.
Jag ska dö och käka en jävla massa godis.
FUCK ALLT....
Och kom inte och kalla mig emo, jävla svin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-21 @ 08:27:56
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra med dig idag? :)

2009-10-21 @ 11:00:24
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Mintra

Vet att det inte är riktigt coolt mellan oss, och jag skriver inte för att försöka bli vän med dej.

Jag vet inte hur du har det nu för tiden och så, men efter att ha läst inlägget så förstår jag att det har det hårt just nu.

Men det är bara att ta sig genom den jobbiga tiden, så får du se att allt blir bättre men då måste ju du också försöka.

Jaja... hoppas att blir bättre, kram(:

2009-10-21 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0