Blöder

Hejhej bloggen!
Var ju hos tandläkaren idag jag blev en tand fattigare och en söt liten glugg rikare! inte snyggt men heelt okey! Kommer ju bli snyggare sen! Har fortfarande lite ont och det blöder till och från men det blir nog bra. For till stan med mamma efter och kollade lite var på banken och fixade så jag fick mina pengar. Så var man rik igen. Lär ju inte vara det så länge till.
Idag har jag köpt Mat, en mössa och en vattenpipa med alla tillbehör! Har alltid velat ha en och de var på rea så jag köpte mig en. Så är det med det! Får väl prata med pappa om det senare, det är ju faktiskt inte farligt! Tobaken jag köpte med innehåller inte ens tobak xD Och nicotin innehåller i stortsett ingen smak som finns att köpa! Så man röker vatten med smak! Inget farligt med det. Men pappa lär ju vara ganska emot och mamma läser det väl här på bloggen sen får hon säga vad hon vill! =-)
Blir att fara hem till Tjompa ikv och röka och snacka om hur livet suger! Blir BÄST!
Nån fler än jag som har/vill ha en vattenpipa!?

Kommentarer
Postat av: En tjompa som hatar livet

det vart inge röka och snacka om hur mycket livet suger :( det suger juuh

2009-10-20 @ 22:14:27
Postat av: En tjompa som hatar livet

det vart inge röka och snacka om hur mycket livet suger :( det suger juuh

2009-10-20 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0