all from the sun

Hejhejbloggen!
Nu sitter man här vid datan igen, undra varför?
Problem framkallande tanke!
Har iaf varit och käkat hos mormor skit go mat!
mormor får tummen upp för maten!
Bättre än nån svindyr resturang kan jag lova.
Sen for jag till M och var med en massa folk :)
Härlig kväll! Kom sent hem och mamma trodde jag var full,
tummen upp till mig folket!
Tänkte slänga in lite bilder jag la in från digitalkameran idag!
BaggenKossan
Andreas AKA Lönen
Erica
Erica lär ju döda mig om hon ser bilden!
Men who give a fuck? (A)

Vad har alla gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen Lördag :D Allt bra med dig idag?

2009-10-17 @ 11:17:42
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: anteeboiiii

men du , sexig bild på mej :)

2009-10-21 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0