Theodore

Theodore

Just nu skulle det verkligen vara skönt att vara hemma hos pappa snacka med Matilda kanske ta sig en macka gosa med Theodore eller något annat djur i hemmet. Men ist sitter jag i min lillebrorsas säng hos mamma när jag inte får ha min egen säng eftersom Tingeling ska ha valpar inatt. Det är vad det verkar som iaf.
Det har nog varit den sämsta halloween också. Jag hatar Halloween. Aldrig igen.
Nästa år ska jag planera in en kväll hemma med godis och en läskig film?
Har bara varit på stan ikväll inte gjort något speciellt! Alla andra är väl ute på en massa tillställningar men eftersom jag måste vara hemma 11 så hinner jag aldrig göra något. Hatar mina tider!
Har gjort en ny enklare design också som ni få bloggläsare kan se.
Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: matilda the real deal norman

jag hissar! Föressten skulle du ringt mig för jag och eve har sett två skräckisar ikväll hoho. Sedan har jag myst med teodore lite :)

2009-11-01 @ 02:18:45
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0