Sova Sova

Nu ska jag ta min kropp och hoppa ner i min säng.
Är lagomt less på skolan känner jag just nu. Skolan är riktigt rutten. Får se hur morgondagen kommer gå.
Idag så har jag ju nämligen bara varit på skolan halva dagen. Den första halvan var jag på min hemliga grej, har ni glömt? Var där och fixade en sak sen stannade jag på stan och väntade på mamma som var hos läkaren. Sen gick vi till Eurasia och käkade lunch buffé. Riktigt gott!
Har varit barnvakt nu på kvällen till mina kusiner, käkade där och sen har jag varit hos M mellan varven.
Ett gäng glada figurer mina kompisar dom alltså. Har gjort en liten buffé till Theodore också eftersom han har namnsdag idag, fast utan H. Men det är skitsamma.
Nu ska jag krypa ner bland mina täcken och sova.
Önska mig lycka till med morgondagens äventyr!
Madde
Min söta kusin Madeléne som fått ta bort sitt gips från foten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0