Min tandställning är...

Alltså min natt tandställning som jag fick igår är förjävla ful! Den är inte speciellt bekväm heller eftersom den är till för att trycka bak min överkäke. Jag ska alltså sova med den och ha ett konstant tryck. När jag vänder på huvet eller lägger mig på sidan så drar/trycker det mer på ena sidan än den andra! Det kommer ta ett tag och lite övertalning så kanske ni får se en bild på mig i den!
Jag ser ut som Jimmy i Ed Edd & Eddy, ni vet det där hel hippa barnprogramet!?
Jimmy Ed Edd och Eddy'
Vill man vara fin får man lida pin!
Som min mamma sa när hon borsta mitt hår!

Kommentarer
Postat av: ullie

sv; aw thnx hun'

2009-11-19 @ 08:16:51
URL: http://ulrikasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0