feeling better

Jag är glad att jag har Baggen och Tobbe.
De har verkligen hjälpt mig ikväll!
Så nu mår jag bättre och det går framåt med skolan trots att det inte gjort det på länge.

Jag har funderat en hel del på meningen med min blogg och jag har kommit fram till att den är till för mig själv. Att jag får skriva av mig och bara säga det jag känner osv det kan vara så jävla avslappnande. Även fast jag vet att mina 15 läsare kommer läsa det sen så känns det skönt. Och de som läser måste ju bry sig?
Inte fan sitter jag och läser en blogg om jag inte bryr mig om personen! Klart man kan läsa för att man hatar personen eller bara vill ha något att skratta åt. Men huvudsakligen så läser man för att man bryr sig. Och varför läsa min jävla emoblogg för skojjs skulle eller för att man vill skratta åt något?
Vad är det roliga med min blogg?
Och vad finns det att hata mer än mina emo texter som är dryga att läsa?
Nu tänker jag sova.

fuck you party pepole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0