Emil leker

James bondeemil- Don´t mäzz vit mii säger:
*hah.ja tänkte på du idag :]
*Kollaa..ja å simon hade vari i åkullsjön, åsså när vi åkte hem så lyssna ja på dansband på p4
*Å ja blir värsta charmig näre är dansband
Linn säger:
*hahahahhahahahahahhahahhahahahahhaha
James bondeemil- Don´t mäzz vit mii säger:
*åsså skrek han att han skulle pissa
*Å då stanna ja efter nå jävla skruttväg
*Åsså vare en jaktkoja där, åsså tänkte ja för mig själv "skulle ja kunna tänka mig bo där?"
*ja kom fram till ett svar. -ja, med linn.
James bondeemil- Don´t mäzz vit mii säger:
*hah.ja tänkte på du idag :]
*Kollaa..ja å simon hade vari i åkullsjön, åsså när vi åkte hem så lyssna ja på dansband på p4
*Å ja blir värsta charmig näre är dansband
Linn säger:
*hahahahhahahahahahhahahhahahahahhaha
James bondeemil- Don´t mäzz vit mii säger:
*åsså skrek han att han skulle pissa
*Å då stanna ja efter nå jävla skruttväg
*Åsså vare en jaktkoja där, åsså tänkte ja för mig själv "skulle ja kunna tänka mig bo där?"
*ja kom fram till ett svar. -ja, med linn.

Jag har en kompis som heter Emil som kan vara ganska söt.

Vet att ni alla har saknat mig men har inte haft någon data hos mamma i helgen :]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0