baggar i mossen

Har haft ett långt samtal med Baggen om min skola nu ikv. Jag ringde han i ett moget initiativ för jag ville ha lite råd om hur jag ska klara upp den här skiten. Så imorgon ska jag gå till våran nya rektor och kuratorn och ha ett långt samtal förhopningsvis med båda två sen får jag se hur jag orkar med resten av dagen! Jag är riktigt slut och less på skolan nu. Vill bara kräkas på skiten!
Och jag är så sjukt glá för att jag har Baggen en av de finaste människorna på denna jord vid min sida som alltid har något smart att säga när man pratar med honom. Alltid där som en klippa i stormen! Det betyder så sjukt mkt!
Så ni får väl någon slags updatering om hur det går för mig i skolan imorgon.
Har hänt en del random roliga läskiga ledsamma saker ikv också!
ELIAS
Är vi inte söta?
Jag steker, helt brun!
Som bajs!

Kommentarer
Postat av: baggis ;)

älskar du linn :)

finns ingen som du å det är df jag tar hand om dej så mkt som jag gör :)

2009-11-16 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0