bondehåla!

Hej snopp i snippan,   Känns så jävla drygt att fara till Tvärålund just nu alltså! Så fucking less på att mamma ska tvinga med mig på en massa ställen, vi ska fara snart sen sova i husvagnen där! Jag vet inte vart min mobil är så jag kan inte kontakta någon och säga att jag kommer heller! Det är ju bara Qttt.....

Ska typ få köpa chinchilla, eller det var inte helt omöjligt för Janne var inte tvärstopp iaf! :D
Det känns så jävla värt, men då måste jag ju få sålt akvariet, så varför köper ingen det nu då för? Blir ju GALEN!

Men nu ska jag sura vidare, får se om jag kan blogga lite därifrån!
puss, kmr sakna A!...

Kommentarer
Postat av: arghavan

saknar dig redan! ville ju fara på wheels med dig!:(

2009-06-27 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0