big city life

live my life in tvärålund?
Det var faktiskt härligt i tvärålund, även om jag fortfarande tkr att det är en hål satan! Men jag kan leva med det eftersom att det finns underbara människor där! thx Anton å Jakke, ni förgyllde tp min tid där! Dammen 4-lajjjjjjjf;den dumme blondinen :]
haha!
Sitter här vi datan nu och lyssnar på musik! Bara skönt! Arghavan for nyss hem till sig, vi har drivit runt ute på ersboda ett tag sen gick vi hem till mig och snackade har tp disskuterat och snackat om en massa saker tp;D
Bakade homemade muffins:]GOA!

GAAH, en random från nydala smsa mig nu från i dag ? :O
galnskap §§§

men men, jag orkar inte skriva men en massa skare bli i morgon!
UMELAGUN! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0