spretigt

I dag har det inte hänt så mkt här i skåneland(:
Har varit och fiskat med Mattias! Han fick två Aborrar som var typ 10 cm långa [; Jag fick döda den ena!!! Första fisken jag någonsin dödat, slog på gälarna så hår att ögat typ flög ut :] Men jag ville ju vara säker på att den dog? Det gjorde den [;
Sen tog Mattias och skärde av huvudet :O Sen tog vi ut kroken och fortsatte fiska så fick han en till direkt :O Men den släppte vi i, så nu blir farmors katt glad över att hon får aborre!
Vi fick besök av Igelkotts bäbisarna idag också, vi har ställt ut mat och vatten till dem så det är inte så konstigt att de kommer :)
Passade på att knäppa lite kort!
Igelkottar
Igelkottar
När dom blir rädda så fryser dom sig som, och nu när jag kom och skulle fota dem frös de sig med munnarna öppna! Var det gulligt eller vad?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; åhh kan du? :D<3

skulle va as snällt ;*

2009-07-24 @ 22:30:13
URL: http://aamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0