en lista?

nu gör vi en lista på allt som är drygt och äckligt nu.

  1. Min mobil funkar inte, jag måste lämna in den på lagning och vara utan mobil.
  2. Min dators ''musplatta'' funkar inte, vilket betyder att jag måste lämna in min dator och vara utan den i typ en månad? ;/
  3. Ingen är inne på datorn som är värd att prata med!
  4. Jag har inga pengar i stort sett och är skyldig Linn 40 kr!
  5. Jag vill köpa chinchillor, men jag har inga pengar som sagt nästan vilket betyder att jag måste råna en tant på gatan.
  6. Jag har ingen kniv/rakblad som jag kan ''skära'' mig med just nu*det behövs när jag är såhär deppig.*!
  7. Nu tänker jag bli tjockare, jag ska gå och hitta något att äta! :O

pusshejs:* / Linn

AKTA LÅREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0