Mitt hjärta är kvar i frysen

Bästa nattpratar'N ~ LH // WILLIE
Jag har bara väntat på att någon ska kommentera att jag har min ''Willie-header''! Men ingen har sagt något, trots att den är åsm! Det är iallafall såhär att en natt då jag satt och snackade med W i telen så kom han på att han skulle göra en header och jag lovade att använda den så sagt och gjort, och snygg ären jue! Så nu vet ni det.
.-'^~~~^'-.
Fett död dag. Jag tror att John Blund har softat ovanför mig hela dagen. Men på kvällen så lämnar han alltid min sida :( Har iallafall gått bra på praoen idag barnen är som tokiga i mig. Jag är ju allas favorit och det är ett jäkla liv om vem jag hjälper mest vems bord jag sitter vid osv! Slutade vid två och tog mig till stan där jag träffade mormor. Vi gick runt och kikade på kläder att ha till jul. VI hittade vad jag skulle ha även om inte allt fanns vi köpte, ett spets-linne, ett par jeanstights, en foundation, hårfärg och en fett soft hoodie! Vi käkade på Max sen, varsit orginalmål tusan så mätt jag blev. Helt sjukt!
Väntade på stan med lite folk tills pappa kom och hämtade mig så for jag hem och sov i 1 timme ungefär så var det upp och iväg och möta Ellen vid min mamma så gick vi hem till mig och tittade på valparna och drack te. Alltid lika härligt att bara snacka med Ellen♥. Väntade på bussen med Ellen och lite skit sen gick jag hem så nu sitter jag här fast vid skärmen med ljus och bokstäver.

 

Ellen Darling

Tror jag ska be Ellen göra en header till mig snart hon är ju så förbannat duktig på Photoshop! :'-)

Love&pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0