En polle

Duell
En riktigt snygg Duell fick bära mig runt Ersboda ikväll. Mitt sug efter att rida slutade med att rida. Red först till mamma där jag träffade mina syskon med. Sen skrittade vi vidare till Ängarna där sprang runt. Kan berätta att Duell är en riktig tönt när det gäller is! Sen for jag till västra bron där jag träffade Simon och Kemi. Väntade ett tag på Tennilä sen kom Pia osvosv... Sen Jag, Duell, Mirsad och Tennilä tillsammans tillbaka till östra. Det var riktigt kallt och ridkläderna jag hade på mig var way to cold. Frös verkligen ihjäl! Väl hemma så Duscha jag sen har jag bara suttit eller ska man säga legat här vid datan och snackat med folk!
Skola imorgon, vilket känns jätte jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0