cute

Jag har hans nummer och msn!
Bara att fråga ;)

Har bara legat i sängen som jag sa att jag skulle och det har ägt. Levlat i nog alla Facebook spel också, har pratat en hel del med Tennilä och han satte mig i photoshop och sa:
- Gör mina bilder till fjortisbilder!
- DONE!
Men erkänn att han är söööt endå?
På tal om ingenting så har jag fått upp suget efter att börja hålla på med hästar igen. Jag kan bara minnas hur roligt jag tyckte det var. + att nu när jag hare lite jobbigt så kanske det inte är en så dålig idé att försöka hitta någon slags hobby! Får se ska kolla lite med folket i stallet om de behöver hjälp någon dag i veckan.
Matilda skulle ha stallet idag kanske ska höra om jag får ta en ridtur på Duell? Även om jag är sjuk, ska ta och dricka lite te men halsbrännan är borta nu. Skicka han med en låda till sibirien ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0