Candy complete

Tänkte ta en snabb sammanfattning om denna dagen fram tills nu så ni får veta lite iallafall...

Vaknade, försov mig det var så en riktigt dålig dag startade! Duschade och for till prao platsen. Kom (nästa) precis i tid! Vid 12 tiden då barnen hade gympa tog jag bussen till stan så att jag riktigt skulle komma i tid till mötet. Hade ju nämligen soc möte idag för att min pappa är dum i huvudet :'-). Fick hets på mötet och vi kom väl egentligen inte riktigt fram till något annat än att min pappa är en idiot. Sen skjutsade han hem mig till mamma där jag snackade med mamma och mormor och gosade med valparna ett tag. Sen bärde det av till den himmelska soffan och John Blund fick göra sitt jobb tills pappa kom och skulle hämta mig. Så for vi hem käkade tacos och nu kom vi nyligen hem efter att varit på Djurmagazinet jag, Mattias och pappa. Köpte Sand, mat, godis och en vattenflaska till Theodore! Eller jag köpte inte utan pappa betalar ;) Men nu när Theo har fått sina saker är han riktigt nöjd och jag hör hur han hoppar runt som en tok för stunden. Kanske blir en tyst och lugn natt för en gångs skull! =')
Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0