at mum

Är hemma hos mamma nu efter gårdagens rymmning och dagen innans. Mår bra och är hemma nu iallafall även om jag helst skulle varit ute. Men fick så dåligt samvete när min mormor ringde hur fjantigt det än låter! Men jag avgudar verkligen min mormor och har en rejäl respekt för henne så det så. Ska käka här hos mamma sen ska jag till pappa och disskutera mina straff typ, hah. Har kommit fram till lite saker jag ska göra iallafall! Jag ska skaffa Linux på min dator, ett operativsystem! Jag ska fundera över att skaffa en hund eller ett marsvin riktigt noga! Har inte så mycket mer att säga men ska blogga senare!
kramar

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tror inte du ligger särskilt bra till att skaffa fler djur om du håller på som du gör.

2009-12-06 @ 04:16:15
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0