at daddyyy

BJÖÖÖRN


Tack vare Björn så har jag nu Linux Mint på min dator!
Är sjukt glad för man bara glider fram med det tammefaaan! Med andra ord så har jag fått tillbaka min dator men har utegångsförbud fortfarande. Var bara hemma igår kväll inte rymma ut alltså.  Orkade inte blogga igår heller som jag lovade eftersom jag satt i telefon med björn och bytte operativsystem.
Sov till typ 3 idag riktigt skönt trots att pappa har varit och skrikit på mig dragit upp rullgardinerna och försökt få mig att kliva upp sen 3 timmar tidigare! Sen vart det datan till 4 kanske då jag tog en dusch och fräschade till mig så for vi och käkade hos Yngve & Margit som varit gifta i 40 år nu! Sjukt länge, det är ju typ magiskt! Nu sitter jag här och är jäkligt irriterad ska städa undan lite på mitt rum sedan gosa lite med Theodore!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0