Within hes dream he sees the life he made


Shu breee, vad ska du med smöret till?
Bre bre! ;)
HAHAHHA COOL JAG ÄR!
Händer då alla läsare? Tycker att det är dåligt med kommentarer ;)
Själv har jag suttit hemma ett tag nu kom hem vid 10. Väntar på att Emelie ska ringa och komma tebax till ersboda, hon har varit på umedalen typ hela dagen :)
Med andra ord har jag inte tagit några kort heller utan det blev så att jag ringde Johan ist så har jag och han varit på stan sen for vi back och var med Boy Jeppa Mirre GH Amir! Bara chillade, nå niggas hade snott GH's bike! Men han fick tillbaka den men polisen fick gå in och hämta den och en massa! Jävla sursnut! 
Sen har jag inte hunnit med så mkt i dag :) Slänger in en liten låt! som är rolig och passande till temat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0