the baddest thing around town


Saknar min Emelie :(<3
Hoppas vi ska fara hem snart, men vi har ganska mkt kvar med köket så det är väl länge kvar :/
Nu har jag iaf jobbat ikapp på det jag skulle göra på Engelskan, ska skriva en typ dagbok. Matten har jag inte ens vågat börja med ;/ Och Svenskan har jag börjat skriva läsloggen... Ska nog ta och läsa lite snart... :(

Igår kväll så kunde jag inte somna när jag la mig vid 10 för att jag var så förbannat trött så jag snackade först med BJörn, sen typ kl 12 så snackade jag med Emil ist i två timmar, awsome med bra kompisar! :D Sen kunde jag somna iaf:):):):)

Kommentarer
Postat av: emelie

saknar dig aaas mke :( <3

2009-08-22 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0