That it's not so bad, not so bad

I can see you're sad,
 even when you smile,
 even when you laugh
I can see it in your eyes,
deep inside you want to cry
but baby, i'm here for you.

Emelie,
det är dig jag saknar mest av allt just nu.
Det känns ganska tungt att ''hänga'' i skåne just nu! Saknar Emelie alla mina kompisar Ersboda allt, ja hel enkelst allt! Och jag har fan inget att göra på dagarna nu heller! Måste komma ut från detta hålet, ska nog gå en lång sväng i morgon, bort mot harlösa eller nånstans? Bara gå, så att jag orkar dom sista dagarna ''in hell''. För just nu känns det inte alls soft ;/
Men men, jag ska hem på kanske 4 dagar? ;o Men i morgon ska jag nog till Sjöbo och vara med Mikkan, det blir ganska skönt! Eller vadå ganska det blir underbart !!!
Nu ska jag läsa en massa bloggar,
typ emelies<3

Bob MarleyBob Marley
Music får nog vara min räddning.

Kommentarer
Postat av: Jess

Tycker du ska sluta dissa Umeå snart ;) haha :]

2009-08-24 @ 22:17:09
URL: http://jessicasandstrom.blogg.se/
Postat av: EMELIE

åh kom hem kom hem kom hem!

:(

saknar min solstråle som in i satanshelvette.

taggar helgen, (L)(L)

jag älskar dig så jävla hårt! and you know it :*

2009-08-26 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0