Sluta upp nu och lyssna, dansa till musiken ni...

... som står i hörnen kom och dansa till musiken! Dansa tills ni svimmar!
Jag ska säga er en viktig grej men det bra om ni hoppar upp och ner för det ökar stämmingen betydligt mer!
Upp med händerna i luften och klappa, så ska vi röjja hela stället riktigt hårt!
Dansa tills ni svimmar!
Dansa flera timmar!


TJAH TJAH BLOGGEN!
Nu ska jag berätta vad jag gjort i dag!
HEHE, I dag har jag försökt sova länge på morgonen, det är nästan omöjligt när pappa är nere i köket och försöker spränga hela huset låter det som när man ligger i sängen och den skakar och flyger runt i rummet tammefan!
Sen blev det upp och göra sig i ordning, på med lite smink sätta upp håret och dra till Mälarhusen!
Mysigt värra med en massa fästingar och borelia ska jag berätta! H E H E
När vi skulle hem så var det kaos i bilen, ja faktiskt mer än vanligt! GPS;en fick cplaggiögat och ville fara runt i cirklar i Lövesta(?) totalt galen. Men vi tog oss fram, och fram till en pizzeria där jag fick köpa en pizza till min tomma mage. Sen hem och äta den underbara pizzan, för eran vetskap så har jag halva kvar i kylen med en pizzas-sallads kartong under som jag kan äta till frukost i morgon om jag vill! När alla mina kompisar är i skolan ska jag äta den med ett leende på läpparna ute på den soliga varma terassen. Då vet ni det. Men nu ska jag jobba några matte tal så jag har gjort lite, sen kanske läsa några sidor ur boken som verkar skit bra!
Ganska roligt inlägg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0