Jennifer och Emelie mina angels!

JENNIFER<3

Det där är min underbara lillasyster Jennifer som jag kommer sakna mest av allt från livet hos mamma! Jag ska verkligen göra allt jag kan för att inte tappa kontakten som jag har med hon, så fort hon träffar mig nu kastar hon sig på mig och ger mig feta kramen!<3 Jag vill aldrig tappa känslan, sitter typ ärligt och grinar när jag skriver detta!
Men jag ska hitta på saker med hon, jag har tänkt ut en sak och det är att jag ska ta med hon till stan!!! Hon skulle tycka att det var jätte roligt, sen ska jag käka med hon på frasses! Min lilla frassegangster!<3 Det är vad hon ska bli, den mest underbara ungen!
Jag älskar hon verkligen!<3
Genom eld och vatten för min lillasyster!
Jennifer<3jag
Jag älskar dig gumman!

Den underbaraste!
Emelie min underbara skyddsängel, har verkligen gått igenom mkt med den flickan!<3
I morgon blir det väl att vara med E igen, som resten av de fina dagarna av mitt liv! Uglyn, kommer vara en av de finaste minnena för oss i think! Vi gjorde det första gången tillsammans och kvällarna i kollonilotterna när vi käkade jordgubbar och ärtskidor! Minnena är oberäkneliga, när vi alla ''KonsumGangsters'' var hos dig! Det finaste minnena så oförstörda och fortfarande oskyldiga då var man så sjukt busig när man drack en 3.5a nu är man där man är i livet, och det suger allt är jobbigt! Men vi har tur Emelie vi har Sån sjuk jävla tur! Vi har varandra att luta oss emot! Genom allt så finns jag här för dig och du vet att jag menar det! <3
JAG ÄLSKAR DIG!

fuck volvos, (A)

I morgon ska jag ha med mig min kamera på våra upptåg, kommer nog bli underbart ;*
puss och godnatt alla nattugglor!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv;

linn du är bäst i hela världen, det är fan du som får mig på bra humör varenda jävla dag!

du får mig alltid att glömma saker för stunderna och se allt positivt, jag älskar dig du är min bästavän<3

det är du och jag genom allt!

desamma jag finns här för dig också det vet du mycker väl om, du är världens finaste vän linn!<3

finns alltid här för dig föralltid,skulle kunna dö för din skull, skulle kunna göra inprincip vad som helst för dig du betyder så jävulskt mkt för mig att jag kan inte beskriva med ord, JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!



och det med J.

det är mycket av allt med han som får mig må cpjävlasatans dåligt, för jag är osäker på hur han känner för ah typ alltihopa för han säger aldrig nånting, och när jag försöker snacka med han är det precis som att han inte vill snacka, han tp slutar bara svara.

vet inte vad jag ska göra, det är så jävla svårt..

:/ men du vet hur mkt jag älskar hnm, han är nått av det absolut finaste som hänt mig<3.

2009-08-14 @ 01:03:08
URL: http://aamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0