it's just a tripp to skåne!?


Jag
Allt börjar med att jag far till skåne med min pappa, i bil.
Sleeping in my car
Pappa blir för trött för att köra, vi stannar på en parkering på Själevadsidrottsförenings parkering.
Pappa sover i bagaget? HAHA
Jag sover i stolen bakåtlutad, riktigt skönt!
Sov en gång till i hudik.
Fabrik i Sundsvall
Vi stannar i sundsvall tänker tanka, finns ingen etanol -.-'
Vi käkar frukost och jag tar kort på Fabriken i soluppgången, kl 4:00 på morgonen!!!!!
[över redigerad bild, kommer oredigerade bilder senare!]
JAg vid vättern
Vi körde vidare till Vättern, tog ännu mer kort och där har ni en Linn som åkt bil i ungefär 15 timmar ...
Rosknopp  vättern
Tog kort på en rosknopp i vättern!
[över redigerad kommer bättre sen]
Blommer
Framme i skåne nu, det tog 20 timmar att åka från Umeå till Hunneberga i skåne...
Fjäril
Allt detta hände igår och i förrgår så jag har hunnit ta 1500 kort i dag och i går, så jag passar på att lägga in några nu!
Fjäril
Finns jätte många fjärilar här hos farmor nu så kort på dem har jag nog hur många som helst nu!
Älskar verkligen att fota dem!<3
Tomater
Farmor har en massa jätte goda tomater och andra frukter på gården som bara är att springa och plocka och käka helt gratis!
Har kommit fram till att jag är lite alergisk mot tomater efter att det börja sticka och svida i munnen i går när jag käkat jätte många [: Mamma är också det och det är ju inte ovanligt så..
Omogna vattnade tomater
Vissa är inte klara än! ... :(
Men är det bara jag som skymtar rött i bakrunden? ;)


En massa pussar och kramar från eran Linn!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

linn du äger på fota

2009-08-19 @ 18:02:36
Postat av: pamela

oj jag glömde attt skriva att det var jag.

2009-08-19 @ 18:03:33
URL: http://ppamelalima.blogg.se/
Postat av: emeliee

åh, du är min finaste!

så jävla fina bilder linn.<3

älskar dig bästavän(LLLL)

2009-08-19 @ 18:04:05
URL: http://aamli.blogg.se/
Postat av: Hannasfoto - Fotoblogg

Tack :D

Allt bra med dig ? :)

2009-08-19 @ 18:16:05
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/
Postat av: FRIDA

den 4de bilden var fett fin :)

2009-08-19 @ 20:36:20
URL: http://fjidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0