Growing pains

NO PICTURE


Slut på bilder ;/ Eller nej inte slut på bilder, men less på internet som verkligen är segt och dåligt. Det tar typ minst 5 min för varje bild jag måste lägga upp. + att på farmors internet så kan man bara surfa osv viss mkt! Hon har en typ dongel alltså 3G trådlöst internet, med USB-sticka. Värdelöst på denna sega data iaf.
Tror iaf att jag ska köpa en till min dator. Så att jag alltid kan blogga,  men då blir det att köpa en minidator också! Maybe happening. Det får vi se.
Men nu ska jag kolla på blocket på en massa typ värdelösa saker? ;/
Piss&Bajs ;*

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack desamma :)

2009-08-24 @ 14:49:24
URL: http://lifegoesasfollows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0