Facebook


Facebook spel!

Information: MafiaWars var mitt förra favorit spel, men då var jag fortfarande ny på FB och hade inte insett hur många spel det fanns, jag var helt klart beroende av MW.


Topplistan!
  1. FarmVille Är helt klart det bästa spelet just nu. Det går ut på att odla olika saker på små jordplättar. Man kan även ha en massa olika djur, träd och dekorationer!
    Tummen upp för FarmVille!
  2. ResturantCity är ett spel som jag bara började spela helt nyss men som jag förståt det så är det helt klart det nya inne spelet på facebook! Man driver en egen resturang och har anställda osv! Helt okey!
  3. MafiaWars fortfarande varmt om hjärtat då det hållit mig uppe många långa nätter när jag väntat på energi! I MW så är man en Mafia gängmedlem i ett gäng som består av sina kompisar man ska råna folk och göra en massa arbeten! Kul i början men det funkar inte i längden! Sorry MafiaWars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0