Dogs is a part of my life

Kai-Lee
[samma ras som jag vill ha, men i fel färg! Utan den jag har möjlighet att skaffa är den rödare färgen, utom fokus på bilden.]

Idag ska jag på Cavalierspecial(HundUtställning)! Ganska drygt men endå kul! Ska ställa i juniorhandling , vann förra året! Hoppas att jag gör det i år igen! Vi ser väl. Får se om jag ställer några fler hundar! Ska bara ställa Polly planerat iaf!..
Men men, har med mig kameran och det blir en massa fina bilder hoppas jag på!

Johnny
{Polly och Johnny, i utställningsmode!}

Var JÄTTE trevligt igår på What-A-Festival! Kommer bilder från hemgången senare när Linnéa lagt in dem osv:) Skriver mer ordentligt om det ikväll ska dra nu :) Måste sminka mig och göra mig klar innan mamma kommer och hämtar mig och drar med mig till Ön och håller på med hundar ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder du har! :)

2009-08-19 @ 17:58:31
URL: http://tiiiiinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0