Blame it on the boogie

Mikkish
Dagen har varit underbar, tack!
Har varit med Mikka hela dagen, det har varit superAWSOME. Vi FOr till Lund så fort jag kom till sjöbo! Eller jag hälsade på hennes föräldrar och gav hennes mamma en kram :] Sen gick vi till bussstationen i Sjöbo, träffade Jonas och hans tjej :)
Gick runt en massa i lund typ tusen gånger käkade pommes och drack cola, ofc! M tog två chees(?) :]
Gick runt lite ytterligare, M tyckte att det sög? :]
Jag köpte iaf ett par tygtights på Gina och ett Linne på Gina. SEn back to Sjöbo där var vi hemma hos mikka en snabbis fixa håret typ träffade lite av hennes kompisar, trevliga filurer :) For till nån bäck som jag inte kan namnet på och fotade en himmla massa, typ tusen porträttbilder! Är dock mest på Mikka för att jag är en aning bättre än hon på att ta, så dom på mig är mest suddiga :]
He total ägde, sista vi gjorde var att hänga lite hos hon snackade lite med Jonas osv (:
Trevligt!
Sen for jag hem och nu är jag häär!
Kommer en massa bilder från dagen senare, pallar verkligen inte med det här internetet :(
PUSS!<3


Ni har gjort det bra om ni orkat läsa allt, men det kanske är värt! Ni vill väl veta vad jag gör på dagarna? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0