Always carry news all over the place

FjärilFjärilFjäril

Sa ju att jag älskade dem?
Ännumer helt nytagna kort, det är typ det enda jag gör här i skåne nu!!
Datan och fota... ;/

MyrorMyror

Ser man ens vad det är?
Pappa flyttade på en sak så var det typ Myrornas Äggkammare där, så det var galet mkt myror!
Jag försökte iaf ta kort! Måste köpa ett nytt Objektiv som klarar att ta bilder riktigt riktigt nära!
Men nu ska jag gå ut och palla plommon över vägen, det är SJUKT många, ska ta kort alltså det går inte att förkllara! Och dom är fett goda, pappa och hans brorsa brukade klättra upp i dom när dom var små och käka och han sa att det  aldrig varit såhära mkt frukt på dem!
puss'n<3

Kommentarer
Postat av: Hannasfoto - Fotoblogg

Allt är bra fats är lite trött ;p

2009-08-19 @ 21:30:57
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0